بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

آماده باش ناوگان روسیه در دریای خزر

|
    


همزمان با این مساله که امنیت مناطق ساحلی روسیه در دریای خزر به ویژه منطقه قفقاز و نیز آستراخان با تشدید فعالیت های تروریست ها و مردان مسلح به خطر افتاده است، ناوگان روسیه در این پهنه ابی به حالت آماده باش در آمد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تمام ناوها و تاسیسات نظامی ساحلی ناوگان روسیه در دریای خزر به حالت آماده باش در آمده و امکانات و توانمندی های دفاعی آنها مورد آزمایش قرار می گیرد.


خبرگزاری روسیا سگودنیا روز دوشنبه به نقل از سرهنگ وادیم استافیف رئیس روابط عمومی حوزه نظامی فدرال جنوب روسیه نوشت: آزمایش سطح آمادگی رزمی واحدهای ناوگان روسیه در دریای خزر تحت نظارت دریادار سرگئی پینچوک فرمانده ناوگان خزر روسیه انجام می گیرد.


وی افزود: در این مرحله واحدها و یگان های دریایی و پادگان های ناوگان روسیه در مناطق ساحلی دریای خزر شامل مناطق آستراخان و داغستان مورد آزمایش قرار می گیرد.


در این راستا، گردان تفنگداران دریایی روسیه در جمهوری داغستان به حالت آماده باش کامل در آمده است.


ناوهای موشک انداز، ناوشکن ها و کشتی های پشتیبانی روسی در دریای خزر نیز مورد آزمایش رزمی قرار می گیرد.


از سوی دیگر، در یک هفته اخیر رزمایش واحدهای دریایی روسیه در دریای خزر با شرکت ناوهای بزرگ، ناوچه ها و کشتی های پشتیبانی برگزار شد.


به گزارش دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی فدرال جنوب روسیه، در این رزمایش واحدهای ناوگان دریای خزر روسیه حدود 20 فروند ناو، ناوچه و کشتی های پشتیبانی شرکت داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.