بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

حجت الاسلام تویسرکانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران: ولیعهد عربستان بغض خود را نسبت به امام خامنه‌ای نشان داد


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ولیعهد عربستان بغض خود را نسبت به امام خامنه‌ای نشان داد که البته یک تحلیلگر امریکایی نیز بعد از حرف‌های بن سلمان به او لقب یزید زمان را داد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجوحجت الاسلام تویسرکانی نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی تهران که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد گفت: بسیج یک پدیده بی نظیر در تاریخ جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه تمام وجود بسیجی‌ها امام خمینی (ره) بوده و این متاثر از پدیده‌ای به نام مودت است افزود: در بسیج هر چه مراتب پایین‌تر می‌رود مودت بیشتر می‌شود. به عنوان نمونه الان ۸۰۰ گروه دانشجویی، جهادی و طلبه بدون این که پول و مقامی بخواهند در مناطق زلزله زده غرب کشور مشغول به کار کردن هستند البته ممکن است برخی‌ها زحمات این‌ها را نادیده بگیرند.
  
تویسرکانی با اشاره به این که امروز تفکر بسیجی در جهان اسلام میلیون‌ها تفکر دارد تصریح کرد: تفکری که ریشه آن با مودت با اهل بیت است اصلا غریب نیست.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به حشد الشعبی عراق با مودت به اهل بیت شکل گرفت و به مرجعیت گره خورد تصریح کرد: اگر حشد الشعبی ایجاد نمی‌شد داعش عراق را می‌گرفت.
وی افزود: این عامل که من بدون توقع و انتظار جان خود را بدهم تا مابقی انسان‌ها در رفاه باشند این همان مودت است. اخیرا به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتیم در این دیدار تعدادی از خانواده‌های شهدا به صورت خصوصی نزد رهبر انقلاب رفتند در این دیدار مادری که به نظر می‌رسید از استان کهیکیلویه و بویر احمد آمده بود نظر آقا رفتند و گفتند ۱۵ روز پیش بچه ام شهید شده همین مادر با جان و دل می‌گفت: دو فرزند دیگر هم دارم که می‌خواهم آن‌ها را فدای شما کنم و این همان مودت است.
تویسرکانی با بیان اینکه هر چه مودت بیشتر شود مشکلات بیشتری در کشور حل خواهند شد تصریح کرد: مودت یعنی این که با همه وجود و به طور واقعی و حقیقی یکدیگر را دوست داشته باشیم و دل‌ها همه متوجه یک نقطه باشند. در راهپیمایی اربعین می‌توان به خوبی مودت را مشاهده کرد در واقع وقتی که به زائرین التماس می‌کنند که کفش آن‌ها را واکس بزنند و به آن‌ها غذا بدهند این همان مودت است و معتقدم که جامعه اسلامی باید همین گونه باشد.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید براینکه در راهپیمایی اربعین به دلیل وجود مودت هیچ فرقی بین امریکایی، ارمنی، شیعه و سنی وجود ندارد و حتی وقتی که مسلمانان متوجه می‌شوند یک ارمنی و مسیحی به عشق مولای آن‌ها به زیارت آمده بیشتر به او توجه می‌کنند تصریح کرد: اگر مودت در جامعه شکل بگیرد و بدنه جامعه با مودت به ولایت متوسل شود یک سرمایه عظیم اجتماعی شکل می‌گیرد و ما با این سرمایه می‌توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم.
وی به نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: احمدی نژاد در این نامه وضع کشور را در تمام حوزه‌ها اعم از مجلس و قوه قضاییه زیر سوال برده اند در واقع وقتی من نامه را خواندم با خودم گفتم خوش انصاف شما ۵ سال است از ریاست جمهوری کنار رفته اید و اگر در این سیه روزی ۲۰ نفر نقش داشتند یکی از آن‌ها خود شما هستید.
تویسرکانی تصریح کرد: مرتضوی از قربانیان کهریزک معذرت خواهی کرد و احمدی نژاد به خاطر مرتضوی کشور را به آشوب می‌کشید، در واقع احمدی نژاد از یک عنصر فاسد که قوه قضاییه او را اخراج کرده بود آن چنان دفاع می‌کرد که موجب تعجب همگان بود آنوقت امروز پرچم عدالت را در مقابل ولایت بلند کرده است درست مانند خوارج که قرآن را در برابر ولایت بلند کردند.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ما ولایت پذیری احمدی نژاد را در دفاع از بقایی، کردان و مشایی باید ببینیم. آقای احمدی نژاد نباید خود را پاک و مطهر معرفی کنید و بعد به بدنه بسیجی و مذهبی جامعه تکیه کنید امروز بصیرت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد در نامه‌ای که نوشته خود را به عنوان ناجی معرفی می‌کند تصریح کرد: آقای احمدی نژاد شما همان هستید که در میدان ولیعصر عده‌ای را خس و خاشاک خواندید و حالا طرفدار آن‌ها شده اید و این چنین آن‌ها را مورد تکریم قرار می‌دهید.
تویسرکانی با اشاره به توهین ولیعهد عربستان به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ولیعهد عربستان بغض خود را نسبت به امام خامنه‌ای نشان داد که البته یک تحلیلگر امریکایی نیز بعد از حرف‌های بن سلمان به او لقب یزید زمان را داد.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه بن سلمان مشاورانی در امریکا دارد که به او می‌گویند که باید چه کار کند تصریح کرد: بن سلمان نیز سبک زندگی سلفی گری در عربستان را به سکولار تغییر داده است و براین اساس تمام محدودیت هایی که براساس سلفی گری وجود داشته است را لغو می‌کند.
وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه امریکا حرف آخر را زد و گفت که یک جنگ بزرگ در خاورمیانه شکل می‌گیرد که یک طرف آن ایران و یک طرف دیگر آن ۴۰ کشور اسلامی هستند البته او همچنین گفته است که اگر ایرانی‌ها می‌خواهند از این خطر نجات پیدا کنند باید از رهبری دست بردارند واقعیت این است که امروز در داخل احمدی نژاد رهبری را عامل مشکلات می‌داند و در خارج هم می‌بینیم که دشمنان این گونه رهبری را نشانه گرفته اند و علت این دشمنی این است که رهبر انقلاب جبهه مظلومین علیه ظالمین را شکل داده اند و ما امروز بسیج جهانی اسلام را به رهبری ایشان شاهد هستیم.
تویسرکانی با بیان اینکه امروز مرز جمهوری اسلامی تا مرز اسرائیل رسیده و ما با رژیم صهیونیستی هم مرز هستیم تصریح کرد: البته ما وقوع هر جنگی علیه کشورمان را در چارچوب جنگ روانی می‌دانیم، ولی اگر این اتفاق بیفتد قطعا این جنگ موجب نابودی اسرائیل می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج تاکید کرد: معلوم است کشور مشکلات دارد، اما یک دولت با رای مردم روی کار آمده با این وجود نباید از مردم دم زد، ولی رای مردم را زیر سوال برد.
وی با بیان اینکه بسیج کلید حل مشکلات کشور است و محور حل این مشکلات نیز مودت با امام است تصریح کرد: مودت یعنی محبت قلبی که به اطاعت و ولایت منتهی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.