بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

راهپیمایی قدس در سراسر کشور؛ آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور+ عکس


روز قدس

راهپیمایی روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از دقایقی پیش در سراسر کشور با حضور ملت انقلابی ایران آغاز شد.

به گزارش مشرق،  امروز همه آزادگان و مسلمانان جهان به‌ویژه ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت‌شان از آزادی قدس شریف، شعار همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» را سرداده و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان می‌رسانند.

  

امروز خیابان‌های سراسر کشور از آغازین دقایق صبح و پیش از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس،‌ شاهد حضور ملت انقلابی همیشه در صحنه برای اعلام خشم و نفرت علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود. 

ملت انقلابی ایران اسلامی امروز آمده‌اند تا با شعارهای "وصیت تمامی شهیدان‌، پیروی از رهبری است و قرآن"، "ولایت‌فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است"، ضمن بیعت مجدد با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بر عدم فراموشی موضوع آزادی قدس شریف و فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کنند. 

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز هم‌صدا با جهان اسلام فریاد "جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست"، "رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" را سر دادند. 

راهپیمایی روز قدس در پایتخت معنوی ایران اسلامی آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شده و پس از آن نماز مقدس جمعه در این حرم مطهر برپا می‌شود.

گزارشات میدانی حاکی از این است که تمام مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی مالامال از جمعیت بوده و ولایتمداران دیار امام مهربانی‌ها همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم مشهد بوده که شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آنها دیده می‌شود.

حضور پرشور کرمانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت:در کرمان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10 از چهارراه توحید تا مصلی برگزار می شود.

وی افزود: برای رفاه حال مردم روزه دار نیز خطبه اول نماز جمعه قبل از اذان ایراد خواهد شد.

هم اکنون مردم کرمان از جای جای شهر به سمت چهار راه توحید درحرکت هستند و هر لحظه به تعداد راهپیمایان افزوده می شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان گلستان آغاز شد

راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در بیش از 40 نقطه در همه شهرهای استان گلستان از دقایقی پیش آغاز شد و مردم روزه‌دار این شهرها با حضور در مسیرهای تعیین شده، در حال راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هستند.

مردم همیشه در صحنه مناطق مختلف استان گلستان امروز یکپارچه فریاد رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست جنایتکار را فریاد زده و خواهان پایان یافتن جنایات این رژیم غاصب در فلسطین و غزه هستند.

مردم روزه‌دار استان گلستان با زبان روزه با شور و نشاط خاصی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند تا با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم اشغالگر قدس و همپیمانان‌شان، با این ملت بی‌دفاع و مقاوم ابراز همدردی و هم‌نوایی کنند.

این مراسم باشکوه در شهر گرگان، مرکز استان گلستان از میدان شهرداری به سمت چهارراه میدان و سپس مصلی نمازجمعه آغاز شده است.

همچنین در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم الله قدس در استان گلستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم آغاز شد

راهپیمایی روز قدس در این شهر مقدس آغازشده است.

در راهپیمایی امروز قم، مراجع عظام تقلید و علما، طلبه‌های حوزه‌های علمیه، مسئولان، قشرهای مختلف مردم و طلبه‌های خارجی با شوری خاص و وصف‌ناپذیر حضور دارند.

راهپیمایان پس از تجمع در میدان آستانه از مسیرهای میدان آستانه، پل معصومیه، خیابان امیرکبیر (اراک)، پل حجتیه، چهارراه شهدا و خیابان صفاییه (شهدا) میدان جانبازان به سمت مصلای قدس در حال حرکت هستند.

در پایان پس از قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایان روز جهانی قدس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

گزارش‌ها میدانی حاکی از این است که تمام‌مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مالامال از جمعیت بوده و مردم شهر مقدس قم همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم شهر مقدس قم  بوده که شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آن‌ها دیده می‌شود.

اصفهانی‌ها ندای رهایی قدس شریف را سر دادند

سی و هشتمین تولد همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از حق ملت مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

امروز مردم مومن و روزه‌دار اصفهان همگام با دیگر هموطنان ایران اسلامی و همپای ملت‌های آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمده و با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.

مردم ولایت‌مدار اصفهان با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی فقیه خود با زبان روزه حماسه همبستگی جهانی امت اسلامی را رقم زدند.

مسیرهای 5 گانه راهپیمایی روز قدس در اصفهان از ساعتی پیش از شروع رسمی مراسم میزبان گام‌های مردان و زنانی بود که با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" تنفر از صهیونیست را جهانی کردند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در اصفهان امسال برای نخستین‌بار در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود و مسیرهای 5 گانه راهپیمایی از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد حضور جمعیت پرشور راهپیمایانی است که با شکوه‌تر از هر سال به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.