بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

پیام ارتش درپی شهادت محسن حججی


ارتش

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شهادت سرافرازانه محسن حججی مدافع حریم اهل بیت (سلام الله علیهم) را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شهادت سرافرازانه محسن حججی مدافع حریم اهل بیت (سلام الله علیهم) را تبریک و تسلیت گفت.

 
ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان مطرح کرد وقتی از امام صادق(ع) درباره نحوه زندگیشان سوال شد


شناسه خبر: 1490306 سرویس: فرهنگی
حجت‌الاسلام و المسلمین انصاریان

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به سوال فردی از امام صادق(ع) درباره نحوه زندگی ایشان، گفت: پاسخ‌های اهل بیت(ع) شیوه چگونه زیستن را به انسان تعلیم می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

قدرت یابی ایران در خاورمیانه

اذعان وزیر امورخارجه عربستان به ادامه حکومت بشار اسد، پیروزی نیروهای مقاومت در نبرد با داعش در کشورهای سوریه و عراق، آزادی موصل و نابودی تدریجی داعش نشان از امپراطوری با صلابت ایران در خاورمیانه دارد.

داعش درحالی درعراق و سوریه متولد شد که پس ازانقلاب های عربی، جهان در انتظار ظهور دموکراسی هایی در خاورمیانه بود که به مدد آگاهی مردمی ایجاد خواهند شد. اما در مقابل، این ظهور داعش و تفکر داعشیزم بود که جهان را متاثر و وحشت زده کرد.

  ادامه مطلب ...

در مصاحبه با ام اس ان بی سی/ مک مستر: ایران به دنبال تضعیف دائمی جهان عرب است/قوانین مشخصی برای رویارویی با کشتی‌های ایران داریم

خبرگزاری فارس: مک مستر: اگر ایران برجام را نقض کند، ما نیز به توافق پایبند نخواهیم بود/ایران به دنبال تضعیف دائمی جهان عرب است/قوانین مشخصی برای رویارویی با کشتی‌های ایران داریم

مشاور امنیت ملی کاخ سفید تصریح کرد که باید به ایران به صورت صریح و شفاف بیان کرد که اگر برجام را نقض کند، آمریکا نیز به این توافق پایبند نخواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  «هربرت مک مستر» مشاور منیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» در ارتباط با تصمیم دولت ترامپ به لغو برجام گفت: «فکر می‌کنم آنچه که در حال حاضر ما را اینجا نگه داشته است، عزم ما است و این تا حدی است که آنها (ایران) متن توافق را نقض کنند»

*ایران در گذشته هم توافق هسته‌ای را نقض کرده است


  ادامه مطلب ...