بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

با حضور دریادار سیاری صورت گرفت الحاق 4 فروند هواناو به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش+ تصاویر

هاورکرافت

4 فروند هاورکرافت با حضور دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به ناوگان نداجا در بندرعباس الحاق شدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به بندرعباس، 4 فروند هواناو در مراسمی با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به ناوگان نداجا در بندرعباس الحاق شدند.

دریادار سیاری در مراسم الحاق هاورکرافت‌ها گفت: با وجود فناوری بسیار بالای این شناورها، توسط نیروهای بومی و متخصص داخلی به توانمندی و دانش بهسازی، بهینه‌سازی و تعمیرات آن دست یافتیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هاورکرافت‌ها در تمام عملیات‌های نیروی دریایی حضور دارند، گفت: هیچ وسیله‌ای را در نیروی دریای ارتش از خط خارج نمی‌کنیم و مدام در حال بهسازی و بهینه‌سازی تجهیزات هستیم.

وی اضافه کرد: در منطقه هیچ کشوری توان بازسازی تجهیزات و امکانات نظامی را ندارد و این تنها ایران است که با برخورداری از نیروهای جوان، متخصص و متعهد به قابلیت‌های بالایی در ساخت، تعمیرات و بهینه‌سازی دست یافته‌اندبه گزارش تسنیم، سه دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش صبح امروز طی مراسمی و با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان استانی هرمزگان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش عملیاتی شد.

ناو جمهوری اسلامی ایران تنب، بالگرد ضدزیردریایی مدل SH-3 و هواپیمای ترابری فوکر مدل F-27 دستاوردهایی بودند که بعد از تعمیرات اساسی و بهینه‌سازی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شدند.

تصاویر مربوط به الحاق هاورکرافت‌ها با نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

تصاویر مربوط به الحاق هاورکرافت‌ها با نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

تصاویر مربوط به الحاق هاورکرافت‌ها با نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.