بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

5فروند بالگرد هوانیروز ارتش باز آماد شدند

خبرگزاری میزان- امیر سرتیپ خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان از بازآمادی 5 فروند بالگرد از نوع 214 ، 206 و 209 خبر داد.
به گزارش خبرنگار سیاسی  خبرگزاری میزان سرتیپ خلبان هوشنگ یاری با اشاره به توانمندی متخصصان و مهندسان هوانیروز ارتش گفت: نیروهای متخصص هوانیروز توانستند با 7 هزار و 700 ساعت نفرکار این 5 فروند بالگرد را که به مدت 8 سال زمینگیر شده بودند را به چرخه عملیاتی هوانیروز بازگردانند.

5 فروند بالگرد هوانیروز ارتش  باز آماد شدند

وی افزود: یک فروند بالگرد ترابری 214 ، دو فروند بالگرد شناسایی 206 و دو فروند بالگرد تهاجمی 209 از جمله بالگردهای باز آماد شده ی این نیرو هستند.

5 فروند بالگرد هوانیروز ارتش  باز آماد شدند

گفتنی است در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ پوردستان در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان برگزار شد دو فروند بالگرد هوانیروز و از طریق ویدئو کنفرانس سه فروند بالگرد هوانیروز به طور همزمان از پایگاه هوانیروز اصفهان پرواز کردند و آخرین مراحل تست نهایی را انجام دادند.
همچنین فرمانده هوانیروز ارتش اظهار داشت: طی سه سال گذشته تعداد 26 فروند انواع بالگرد های هوانیروز که مدتهای مدیدی به علت تحریم های ظالمانه با کمبود قطعه مواجه شده بودند توسط متخصصان فنی هوانیروز بازسازی و آماده پرواز شدند.

5 فروند بالگرد هوانیروز ارتش  باز آماد شدند

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.