بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

پژوهشگر مسائل ایران بررسی کرد؛ پاسخ نظامی و خطرناک ایران به ترامپ

 
«هدف ایران از آزمایش موشکی در واقع راه انداختن یک تاکتیک برای قانع کردن آمریکا درباره این مسئله می باشد که ایران قادر است پاسخ هر گونه تجاوز احتمالی آمریکا را بدهد.»

 به گزارش سرویس سیاسی حام نیوز، وبسایت خبری "البوابه نیوز"، "محمد محسن أبو النور" پژوهشگر مسائل ایران در گفتگوی تلفنی با شبکه خبری "النهار" گفت: «آزمایش موشکی ایران بمنزله پاسخ نظامی به اقدامات ضدایرانی ترامپ، از جمله وضع قانون منع صدور رواید برای ایرانی ها می باشد.»

 

 

این پژوهشگر مسائل ایران در ادامه گفت: «اگر مسائل روال طبیعی خود را طی می کردند، ایران دست به این اقدام خطرناک نمی زد و به بروز رسانی سامانه های موشکی خود روی نمی آورد.»

 

محمد محسن أبو النور در ادامه خاطر نشان کرد: «هدف ایران از آزمایش موشکی در واقع راه انداختن یک تاکتیک برای قانع کردن آمریکا درباره این مسئله می باشد که ایران قادر است پاسخ هر گونه تجاوز احتمالی آمریکا را بدهد.»

 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری در خصوص آزمایش موشکی ایران نوشت: ایران رسماً به دلیل شلیک موشک بالستیک تحت نظر قرار گرفته است. آنها (ایرانیان) باید از توافق وحشتناکی که آمریکا با آنها داشته، ممنون باشند.»

 

وی مدعی شد:«ایران نفس‌های آخر خود را می‌کشید و آماده سقوط بود که آمریکا جلو آمد و در قالب توافق هسته‌ای به ایران زندگی بخشید.»

 

رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش در مصاحبه‌ای برجام را یکی از ابلهانه‌ترین توافقی توصیف کرد که تابحال مشاهده کرده است.

 

وی در این ارتباط گفت: «به نظر من، این توافق یکی از بدترین توافقاتی است که تاکنون منعقد شده است. من فکر می‌کنم که این توافق یکی از ابلهانه‌ترین توافقاتی است که تاکنون دیده‌ام که بر راساس آن، 150 میلیارد دلار به چنین کشوری می‌دهید و یک میلیارد و 700 میلیون دلار نیز پول نقد به آن می‌دهید. آیا تا به حال یکصد میلیون دلار را به شکل اسکناس‌های 100 دلاری، یک‌جا دیده‌اید؟ یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول نقد، زیاد است. این پول با هواپیما منتقل شد.»

 

«مایکل فلین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز شب گذشته درباره این مسئله با صدور بیانیه‌ای شدید‌الحن گفته بود: «آزمایش موشکی اخیر نیز بر خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است که از ایران می‌خواهد هیچ فعالیتی مرتبط با موشکهای بالستیکی طراحی شده برای قابلیت حمل سلاح های هسته‌ای، شامل پرتاب با استفاده از چنین فناوری‌های موشکهای بالستیک، صورت ندهد.»

 

نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 21:26 https://grave4.honor.es

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.