بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

بصائر

فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی ...

آمریکا به ایران حمله کند پاسخی کوبنده می‌گیرد

    


:

قدیری ابیانه:

قدیری ابیانه به سخنان و تهدیدات ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص حمله به ایران اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا به مرزهای کشورمان تجاوز کند رزمندگان کشورمان جواب کوبنده ای به آنها خواهند داد.

دانشجو، محمد حسن قدیری ابیانه در جمع راهپیمایان 22 بهمن گتوند و در سخنرانی پیش از خطبه های این شهر، به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و افزود:با خرید تولیدات داخلی اقتصاد کشور تقویت خواهد شد. 


وی در ادامه با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهارکرد: مردم همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و به تکلیف خود عمل کرده اند. 

 

وی ادامه داد: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن نمونه بارز حضور و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اسلامی بوده است واین پیروزی ها از مقاومت و حضور شهدایی بوده اند که جان شیرینشان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند. 

 

وی با بیان اینکه این پیروزی ها با حمایت و رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بدست آمده گفت: تاریخ نشان داده که اگر حکومتی رهبر خوبی نداشته باشد هرگز پیروز نخواهد شد. 

 

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)در خصوص صادر شدن انقلاب به کشورها در جهان افزود: امروز ما در عراق، یمن ،سوریه، بحرین و دیگر کشورها صادر شدن انقلاب اسلامی را می بینیم و امروز ایران نه تنها در منطقه، بلکه در تمام جهان می تواند تصمیم گیری کند. 

 

قدیری ابیانه به سخنان و تهدیدات ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص حمله به ایران اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا به مرزهای کشورمان تجاوز کند رزمندگان کشورمان جواب کوبنده ای به آنها خواهند داد واین واقعیتی است که موجب شده آمریکا و هم پیمانانش جرات حمله به ایران را نداشته باشند. 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سی و هشتمین بهار خود پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف داشته و به سرعت در حال پیشرفت است، اظهارکرد: ما باید پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشیم و در همه عرصه ها گوش به فرمان ایشان باشیم تا این پیشرفت ها ادامه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.